Festina lente


Kai tapau du viename, nuo vasario mėn., aš sąmoningai nutraukiau abonementą ir apskritai nustojau sportuot. Nežinau kodėl taip nusprendžiau, bet jaučiau, kad nenoriu rizikuoti taškytis, o fizinį aktyvumą noriu palaikyti tiesiog vaikščiojimu. Prasidėjęs karantinas mieste buvo nepakenčiamas, negalėjai išeiti niekur ir būti vienas, tačiau mieste aš buvau nebeilgai, pilna koja išsikrausčiau į vienkiemį, toli nuo miesto.
Iš pradžių aš vaikščiodavau LABAI DAUG, po valandą dvi sparčiu žingsniu, vėliau tempas mažėjo, laikas trumpėjo, kol galų gale ir 5000 žingsnių tapo iššūkiu. 

Ir štai atėjo diena kada vėl atgavau savo kūną. Galima sakyti, nuo pradžių jaučiausi labai neblogai. Dabar žiauriai noriu sportuoti, ypač bėgti, bet Giedrė Hiit2bfit man neleidžia. Ji gilinasi į moterų būsenas po gimdymo – ne tik motyvuoja pagulinėjančias, bet ir tramdo tokias kaip aš, kurios po ligoninės jau nori lėkt bėgt. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Pasikonsultuoti ir įsigyti programas po gimdymo, galite ČIA

Prieš beveik trylika metų, pirmojo nėštumo metu aš priaugau virš trisdešimt kilogramų. Nebesisvėriau kai pamačiau tą skaičių, todėl kiek ten tiksliai buvo, aš nežinau. Antsvorį greitai numečiau  – 15 kg jau ligoninėj, likusius per egzaminų sesiją po pusmečio. Šįkart priaugau mažiau, bet irgi ne pavyzdingai – 22 kg, jei skaičiuosim nuo nėštumo pradžios, bet verta pažymėti, kad sausio mėn. aš buvau Saudo Arabijoje, kur priaugau 4 kg., tai jei ir juos pridėtume, viso būtų 26 kg pliuso. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Saudo Arabija, Dakaras, sausio mėn.

 

Taigi, priaugau  iki 86 kg. Mano vyras dabar sveria mažiau!

Deja, bet šįkart ligoninėj pusės nenumečiau, grįžau su minus 6 kg. (80 kg) .

Tiesa, štai toks yra ligoninės maistas. Po trijų dienų aš jau prašiausi   Wolt’o. 

 

Namie, per pirmas dvi savaites nukrito 4 kg., na, ir per likusį laiką dar 4 kg. Šiuo metu, šiek tiek daugiau nei po pusantro mėnesio, mano svoris 72 kg. (-14 kg).

Valgau neribodama savęs, taip, kaip man įprasta, tačiau jei duočiau sau įvertinimą, mano mityba būtų įvertinta kokiems 6 balams. Kažkaip per dažnai užkandžiauju, vartoju per mažai daržovių, per daug vaisių ir per daug miltinių.

Sportuot man dar negalima, bet darau Hiit2bfit mankštą ATSISTATYMO PROGRAMA 0-6 sav. PO GIMDYMO (ne visada dariau, nes dar kartais ir dirbu, tai per tas 2-3 valandas turiu rinktis ką turiu padaryt, pora dienų skaudėjo kelį). Šiuo metu mankštą dar darau, bet įrenginėjam sporto vietelę. Iki Kalėdų turėtume įsirengti, va tada ir pradėsiu rimčiau sportuot. Plius eisim ir su Giedrės treniruotėmis pirmyn. 

Čia mūsų būsimas gym’as .

 

Giedrės mankštos yra ramios, lėtos, niekur neskubant. Man naujiena yra diafragminis kvėpavimas, na, pati savanoriškai niekada nebūčiau tokių dalykų pradėjus (man bėgt, lėkt, boksas, svarmenys), bet aš Giedre labai pasitikiu ir pradėjus visa tai supratau, kad man labai to reikėjo ir reikia, nes kūdikis ne tik rugiagėlės ir bitutės, bet ir stresas, lėkimas, galvos ūžimas. Mankštas norėčiau daryti rytais, bet pavyko gal tik du kartus tik atsikėlus, ne dėl tingėjimo, dėl rankinuko pašonėje.  Esu priklausoma nuo jo malonės. Kartais įtraukiu ir dukrą, nes dauguma pratimų yra atliekami gulint, kas labai gerai nugarai.

Bent kartą per savaitę einam į pirtį. 


Šiuo metu aš daug vaikštau, dar ne tiek daug, kiek pradžioje, bet žinau, kad viskas turi būti po truputį truputėlį.
Už pusantros savaitės kiti metai – 2021-ieji. Nors paskutiniam trimestre būdavo ir kliūčių ruožus vesdavau, filmavau iki galo, tačiau bendras fizinis šiais metais buvo, na, toks labai jau varganas. Kitais metais aš ne apie numestą svorį svajoju (čia 3 mėnesių reikalas), o svajoju: kaip atgausiu fizinę formą; metų gale padarysiu 10 prisitraukimų; jei keliai atsigaus, lengvai nubėgsiu bent 10 km., irkluosiu ne lėčiau nei 1 km per 4 min. Turiu daugiau svajonių, bet jų kol kas neatskleisiu 🙂 

Festina lente

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *